2020年9月3日 星期四

CURATOR BY LEX ART CAFÉ

久違了的Afternoon tea,本來呢個Tea係7月頭時訂打算7月中食,點知疫症大爆發,於是押後到8月尾先去,見數字回落左,就去一轉,大家Relax下。

餐廳係 K11 Musea,餐廳的門面有個小王子紙版,好搶眼呢。









餐廳面積不大,內堂展示了不少人氣藝術品及精品,充滿藝術氣息。



餐廳招版是Printing藝術打印咖啡,甚有特色,而呢個小王子Tea Set就當然有呢個打印咖啡出現,太好了可一試。
Artsy Coffee的小王子圖案共有7款,自選款式。

Menu都幾有特色,好似地圖。



Life is a Journey 小王子「人生五味」,每位$258。

Artsy Coffee,實在太精緻了,唔捨得飲!咖啡係唔熱的,入口creamy,因真係好厚奶泡,咖啡香滑。

用上復古行李箱盛載,感覺甚有古典之美,人生五味-甜酸苦辣鹹。

甜-自家朱古力慕斯,口感軟滑,濃郁朱古力味,帶點橙味。
酸-新鮮草莓檸檬吉士撻,賣相好似玫瑰,十分精緻,草莓激酸~~~~~撻底鬆脆,都幾清新。
馬卡龍,試了黃色,檸檬香好清新,難得唔太甜。

苦-Tiramisu,賣相精美,有星星月亮之感,Tiramisu口感柔軟細膩,具咖啡的香,甜中帶苦,不俗。

辣-辣雞肉三文治配牛油果醬,少許辣,刺激味蕾,牛油果醬富口感又清新。

鹹-迷你漢堡包,漢堡肉厚牛味濃,但個包好硬。



送的小王子明信片。

仲有coupon。

富藝術感的Tea Set。

Life is a Journey 小王子「人生五味」
供應期:即日起至8月31日<--期已過,分享下。
供應時間:15:00-18:00
價錢:$258 (每位)

尖沙咀梳士巴利道18號Victoria Dockside K11 Musea B1樓B113C號舖




2 則留言: