2020年7月1日 星期三

Ann Mamma Thai kitchen by 張秀玲

久違了的二人約會,疫症之下真係好耐無見了,難得友人放紅日,一定要聚下,上網找了一間感覺舒適又有特色的店子,Ann Mamma Thai kitchen,主打泰國菜,見主菜及甜品都好吸引,午餐又幾抵食,又幾近南豐紗廠飯後去行下,一於去試下先。約1:40到去到,因為冇book位預左等,幸好剛有位,唔洗5分鐘有得入去了。



餐廳有兩層,面積頗大,不論門面及內堂都有小清新之感。

午市套餐,最有興趣海南雞,同見到好多人都食呢個,似乎係人氣之選,可惜當日甜品售罄><,無得食了。







食物有好多選擇。

青檸梳打,想試沙冰的當日售罄,即轉了呢個,夏天飲,爽!
凍泰式青檸茶,友人的。

海南雞配油飯,$78。

份量頗多,雞肉嫩滑,配上泰式酸辣汁及黑醬油更有風味,油飯粒粒分明,有陣陣油香,不俗。

泰式無骨滷水豬手飯,$78,豬皮有彈性,肉質口感鬆化,香濃好入味,滷水撈飯美味。

蝦餅(2件),+$28,入口香脆彈牙。

芝士醬薯條,+$15,感覺比較hea,芝士醬太少,粗薯條夠熱,味道普通。

食物味道不俗,價格合理,坐得舒適,服務幾好,下次有機再來要試下甜品。

荃灣曹公坊11號地舖



沒有留言:

張貼留言