2019年2月17日 星期日

古早味台灣原味

一月之星的生日飯,thank^0^!之前食了不少西餐及日本菜,反而有點掛住台灣野,今次友人推介到古早味台灣原味,主打傳統懷舊台灣美食,有數間分店,就腳之下揀了銅鑼灣,放工後一行3人到了銅記,位置在京都廣場,好方便呀。
平日的7點時間尚早,不太多人,之後就越來越多人了。






MENU,友人發辦。

茉莉綠茶,$16,茉莉味清香。

台式滷水拼盤,$138,有大腸、豬耳、豬肚、雞翼、滷蛋及腩肉,最近十分喜歡滷水美食,尤其大腸及豬肚,夠晒入味又唔會好鹹,幾好味呀。

酥炸鹽酥雞,$38,熱騰騰的炸鹽酥雞,入口酥脆,肉質軟嫩,味道鹹香美味。

古早味牛肉麵,$65,湯底甘甜,帶有藥膳的味道,大件的厚切的牛𦟌,口感軟腍又入味,闊麵條滑溜彈牙,份量恰好。

豬軟骨滷肉飯,$75,滷肉飯食得多,但有埋豬軟骨都係第一次,滷肉較大粒有咬口夠入味,豬軟骨腍軟,幾好味呀。

手工綜合芋圓,$45,有芋圓、紅豆、綠豆、仙草及珍珠等,色彩繽紛,口感煙煙韌韌,配上多款香甜配料更好味。

食物味道不俗,下次又多個晚飯之選。

銅鑼灣駱克道491-499號京都廣場5樓







2 則留言: