2018年8月30日 星期四

屋子咖啡

因為一些事情下要到第一城一轉,人生路不熟,在第一城真係搵唔到有乜野食...只好搭車到大圍食lunch,上網找到了一間cafe,食物看來不俗,加上本人對cafe情有獨鍾,於是便試下了,因為之前都去過下大圍,好快便找到了。




是一間細小的店子,裝潢簡約,白色牆身木枱椅﹐木架上擺放了一些小盆栽,配合玻璃透入來的日光,感覺悠閒舒服。

可愛的menu。





因唔太肚餓,焦點在咖啡,點了迷你丼好了。





迷你鮭魚丼,$40。

和一張餐紙作了對比,真係好迷你耶~明明是簡簡單單的擺法及用上普通日式餐具,但看起來的賣相卻十分精美,味道上也不俗,鮭魚的份量適中,入口鬆化,味道鮮﹐加上芝麻令味道更香口,日本米,口感軟糯煙韌,配上日本醬油更好味呀。

牛肉櫻花蝦綜合茶漬泡飯,$59,弟的,份量都是偏少,但看起來精緻,評價係幾好味呀。

海鹽焦糖咖啡,$40。

都是比較迷你的,上網見到有時會有靚的拉花出現(聞說要看當時師父的心情),這個是店子的logo,咖啡入口creamy,咖啡味濃,焦糖味出,加入了海鹽﹐不算太甜呀。

果汁,夏天飲爽呀。
不俗的小店,冇限時,可hea下,星期日也不算太多人,食物上份量較少,味道幾好,悠閒之好地方呀。

大圍積信街49號安信樓地下P號舖




3 則留言:

  1. 哩間小店的確唔錯架,想hea得舒服D可以去馬鞍山迎海個間呢~~

    回覆刪除