2018年7月4日 星期三

The Pantry

同事生日飯,今次不在港島一帶食了,轉戰Elements,3人上網搵到有間餐廳食物幾吸引,仲要有梳乎厘pancake食,原來就係之前友人推介的餐廳,想試好耐,因我們沒有book位,放工後極速去了。


平日的晚上,約7:00多,不太多人,但8:00後就開始越來越多人了,餐廳面積頗大,有空間感,坐得幾舒適,見有寬敞的長梳化椅,適合大夥人,層架上擺放了不少盆栽,有田園之感。



點餐用平板,好方便呀。





四色芝士薄餅,$170,薄餅入口香脆,咬落煙韌,cream cheese 味道濃郁又軟滑,芝士份量多,連批邊都有芝士,好豐富又美味呀。

芝士牛小排肉卷配牛油果醬配酸忌廉 & 芒果莎莎,$105。

看來是人氣之選,烤餅外焦裡嫩,口感酥軟,內餡是芝士、鬆化的烤牛肉及沙律菜,口感豐富,味道香口又不失清新,配上牛油果醬及酸忌廉更滋味。

魷魚pommery芥末忌廉汁墨魚麵配蕃茄莎莎,$155,魷魚份量不少,因為唔係用墨汁,唔洗食到變烏咀狗,pommery芥末忌廉汁,淡淡的芥末味,芥子碎粒更有咬口,墨魚麵幼滑,幾好味呀。

The pantry's pancakes,$125,ricotta厚班戟,焦糖牛油 & 雜莓,好吸引的賣相,厚身鬆軟的梳乎厘pancake ,口感軟綿有空氣感,微微的甜香,好味呀,配上軟滑淡淡奶香的ricotta cheese更滿足呀。

食物有水準,鹹點及甜點都出色,環境不俗坐得幾舒服,價格合理,服務態度幾好,下次再食呀。

尖沙咀柯士甸道西1號圓方(Elements) 2樓2133號舖


4 則留言: