2018年2月20日 星期二

Le Cafe

Annual dinner,公司一行12人到了Novotel的Le Cafe食buffet,Novotel成日經過,但未試過這裡的buffet,今次可一試了,6:30已準時到達呀。
因為是圑購,自助晚餐6:30-9:30,每位$348+$50服務費,尚算抵食呀。




餐廳在酒店一樓,樓底雖然矮,但因為枱與枱之間有相當的距離,不失個人空間感,坐得舒服,適逢新年將至,餐廳佈置了燈籠及賀年飾物。

即睇有咩食。

先來的冷盤,長腳蟹,有鮮味但偏鹹,青口,肉質嫩滑爽口,味道不俗,翡翠螺肥厚,口感有點韌,三文魚刺身正常水準。

生蠔,本身好喜歡,必食呀,生蠔十分細隻,偏瘦,海水味濃。

卡邦尼海鮮,有魷魚、蝦及蠔等,卡邦尼忌廉汁味道濃郁,幾好味呀。

燒帶子,肉質肥厚,好香口又惹味。

燒牛肉,肉質鮮嫩,口感有嚼勁,牛肉味濃,難得食到好味的燒牛肉。

羊鞍,羊肉燒得好香,食落只有少許羶味,肉質嫩滑,口感豐富,好味呀。

杞子雞湯,好耐冇飲過湯水,味道不俗。

龍蝦,自助晚餐每人送半隻龍蝦,太正了~龍蝦好多肉,口感彈牙,味道觧甜,芝士味道濃郁,幾好味呀。

又到甜品時間,這裡的甜品選擇不算太多,柿子造型的日式甜點,賣相好可愛呀~雖然多數好睇唔好食,不過都好奇試下,外皮似大福,口感煙韌,入餡是豆沙,真係好甜呀。泡芙入口鬆化cream軟滑,味道不俗。果撻幾好味呀。

木糠布甸,正常水準,芝士蛋糕,味道濃郁。



Mövenpick雪糕,必食呀~士多啤梨味,好味呀。

朱古力味都好食呀。

圑購之下都幾抵食,環境幾好,食物正常水準,尚算多海鮮,有生蠔食不俗,服務態度有禮,開心的一餐呀。

灣仔謝斐道238號香港諾富特世紀酒店1樓









2 則留言: