2017年4月12日 星期三

青衣戲棚2017

一年一度的青衣戲棚又出現了!每年都好想去,但每年都錯過左,今年終於去到了~相約了田會長放工後一起去呢。
晚上的青衣戲棚,果然仍是人山人海,有不少特色的小食檔,感覺有點像台灣夜市。




戲棚位置,可購票入座睇大戲。

懷舊小食,有糖葱餅、冰糖葫蘆、糯米糍及零食等。

腰果王。

主攻熟食,太多美食選擇,我們在場內兜左一圈才決定到食咩,被蜜糖雞翼糯飯吸引了。



蜜糖雞翼糯飯,,$40,之前係台灣食過類似的雞翼包飯,之後便愛上左了,而加見到有類似,必食!雞翼尚算惹味,糯米飯不夠香,味道正常水準,不過幾有特色,值得一試。

邪惡芝士大啡菇,有三款口味,3款的形容詞都另人好糾結。



芝士流心蛋焗啡菇,,$40,看圖好吸引呢,實物就爭點,但都想一試既,啡菇比想像中細,勝在味道夠香夠腍,芝士份量太少,有乜芝士味,流心蛋尚算多蛋汁,整體味道普通。



流水麵,呢個好特別,又有得食又有得玩,噱頭贏晒,本身都有點想試,不過太飽了冇試到,見人地玩,似乎都幾好玩,果然呃like之選。

歐日鵝肝大餐,竟然會係小食檔出現鵝肝多士,食物同價錢都咁吸引,必試之選!呢個都幾多人排隊呢。



歐日鵝肝大餐,$50,有黑松露鵝肝多士、凡立貝及甘薯,感覺豪華,賣相也不俗,鵝肝不夠油潤,微微的甘香,正常水準,凡立貝味道普通,甘薯微甜,以價錢來計都算係幾滿足。

撈得起,聽個名,似已撈雞翼尖等食物為賣點,但大家的焦點已落在蜜瓜冰到了,實在太吸引。

即場制作,原個蜜瓜起肉+大量冰+少奶。

原個蜜瓜冰,$40,賣相好可愛呀,好有西瓜冰的影子,味道上,實在太淡了⋯好淡好淡的蜜瓜味,接近冇乜味,要飲到底先有少少蜜瓜味,係幾得意的,不過味道太淡試下就算了。

眾多炸物中,揀了榴槤。

貓山王心太軟榴槤炸彈,$10,雖然好飽,但見到榴槤,一於買一個試下,小小的一個在紙碗裡感覺好空虛,不過唔好睇小,熱騰騰的炸球,入面是榴槤流心,少少肉,有好香的榴槤味,味道不俗呀。

發光杯飲品,之前係葵涌廣場見過下,夜市之下更加突出。

Mochi香港糯米糍,好眼熟,記得市面有分店。



益力多椰果糯米糍,$15,好特別的款式,即場試了,糯米皮不太甜,口感軟糯,內有少少椰果肉,食落冇乜益力多味,只有淡淡的椰果味,味道普通呀。

買了兩個糯米糍回家share食。

荔枝糯米糍,糯米皮不太甜,口感軟糯,入面有原粒荔枝,味道一般。

藍莓乳酪糯米糍,入面是藍莓乳酪蓉,淡淡的藍莓味,味道普通呀。

幾好玩的青衣戲棚,傳統的文化,又有氣氛,又多特色小食,中日韓台小食都有,懷舊小食也有,大人細路都岩玩呀。

青衣戲棚2017

日期:4月8日 
時間:3:00pm-12:00mn

日期:4月9-12日
時間:2:30pm-12:00mn

地址:青衣青綠街球場





沒有留言:

張貼留言