2014年7月12日 星期六

KONNET HELLO KITTY 充電器





聽FD講睇頭條日報話出左個KITTY充電器,好岩我,於是去citysuper睇下,一眼到愛上了,本身有兩款圖案,但去到時只得一款了,仲要samsung battery cells inside,不過太想買,換左條cable就照用了。


保養一年。


有埋個KITTY袋,好可愛呀。





除了KITTY,還有其他Sanrio的公仔及動漫的one piece等 ,6000mAh,$345,比市面的充電器貴少少,但好靚吸引左了。




6 則留言:

  1. 回覆
    1. 我多數30%就充電,暫時未計算過速度,等我下次既報告XD~

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀~雖然貴...但都係忍唔住買左了XD~

      刪除
  3. morita tintin:
    ~這個很有用呀!! 我也想要一個!! 而且係hello kitty. 我更喜歡.

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都係KITTY FANS XD~~~~
      我諗遲D周圍都有得買,多數一個地方有,其他地方都會跟住有~~

      刪除