2014年7月3日 星期四

Al Pesto

久違了的二人行街,約了aeris到西環行下及high tea,沒來西環年多,已變化不少,可能是因為會起地鐵的關係吧,到了厚和街食lunch。






小小的店子,3:00多時段,蠻靜呢。


餐廳的老闆及員工都是外國人,要用英文溝通,雖說是3:00,但還有lunch set。




濃味的蘑菇湯。


fish and chips,$88 & beef stew with rice,$88。


fish and chips,份量很多,有兩大件炸魚,很多粗薯條,share都得了,炸魚皮厚了少少,但入面魚肉滑又夠熱,幾好味,薯條也是熱辣辣的,雖然係好味,但太豐富了,食唔晒。


aeris的beef stew with rice,正常份量,沒有試味,但聽說味道不太好。


因為太飽了沒有吃甜品,整體來說是合理價,正常水準,服務態度友善。



西環堅尼地城厚和街6-18號滿發大廈地下E舖





10 則留言:

  1. 食物幾吸引,揾個weekend去試lunch先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食物合理價而且坐得幾舒服,同堅尼地城人比較少,感覺幾寧靜,不錯呢~

      刪除
  2. 好耐冇食過fish & chips, 好味呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀~見到有,即刻叫要左呢個~XD~

      刪除
  3. Morita tintin:
    ~連餐廳啲客人都係外國人, 好依餐飯, 好有外國feel

    回覆刪除