2014年1月4日 星期六

Ruby Tuesday

KAKA生日飯,一行5人去了Ruby Tuesday,桂有半價,即著數好多了。





很久沒來了。


Parma Ham Salad,巴馬火腿的鹹配上新鮮蔬菜、梅肉,好開胃。


Potato Skins,本身喜歡薯仔,薯皮少脆,好香口。


Salmon Carbonara,熟三文魚有兩大件,雖然是熟的,但不太鞋口,香口味道不俗,白汁意粉creamy。


whole ribs with baked potatoes,燒排骨,味道香甜又惹味,肉質鬆化,好味呀。


baked potatoes,焗薯配上ccream and牛油,味道香口好味呀。


beef Tenderloin with baked potatoes,要了7成熟,但也有點生生地,口感鬆化鮮嫩,蠻不俗。


Ruby Refresher,煥然一新,好大杯呀,橙、菠蘿、紅莓汁及pina colada而成,味道有點像乳酪,酸酸甜甜,很清新,個人好喜歡。


對上一次去已是前年的事,尖沙咀的分店,食物有水準,但價錢偏貴,有半價卡較低食。





12 則留言:

  1. 有半價抵d,一班朋友共聚又食又傾確開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~半價抵好多~正價真係....太貴了.....

      刪除
  2. Ruby Tuesday 個價錢感覺上就是預左你有半價member card...XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係呀XD~~因為咁貴~感到上一定要做member先去食~

      刪除
  3. 我鐘意食佢地個 mini burger

    回覆刪除
  4. RUBY TUESDAY真係要有半價先抵食呢~~

    回覆刪除
  5. 如果冇discount真係唔抵食呢﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~冇discount....唔會想去...太貴了...

      刪除
  6. 好大份量,不過價錢都好貴,自己都未食過

    回覆刪除