2014年1月17日 星期五

阿信屋特價零食系列

\





三菱袋裝糖梅肉,$11.5,特價$8,外層是糖衣,入面是梅肉,有點像無卹那款梅肉,不俗。




卡巴也夾心朱古力曲奇,$13.9,特價$7.9,上層曲奇朱古力下層朱古力餅,好味。



森永香橙夾心朱古力,$16.5,特價$6,平了不少,正方形朱古力入面有小麥及杏仁碎等,口感脆脆地.香橙味。



明治盒裝薯條燒烤味,$16.5,特價$11,味道香口,但太油了。





天狗堂寶船軟抹茶糯米糍,$12.8,特價$11.5,包裝很像糖,口感煙韌,淡淡抹茶味。


湖池屋薯片,$8.5,特價$7.7,原味的淡味薯片,感覺不太熱氣。


Maeil 蘋果奶飲品$2.8,口感不像奶,味道有少少似乳酪,香蘋果味的。
Maeil香桃奶飲品$2.8,未試。


又到阿信屋掃貨了。

10 則留言:

  1. 素會員:
    ~一見到你包梅, 我不段吞喉水!! 係冬天時份,比較喜歡食下關於梅嘅東西!! 唔知係咪冬天容易喉嚨乾, 食梅係會舒服啲.
    ~雖然你掃咗一大堆零食, 但每樣零食價格唔太高, 都幾抵玩!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近愛上左食梅,可能真係天氣關係呀~食左好似舒服D~
      做7折太抵了~忍唔住又入貨呀XD~

      刪除
  2. 好耐冇去阿信屋買嘢食,點解糯米糍唔係圓形一粒粒

    回覆刪除