2013年1月19日 星期六

同貓貓玩日+德國手信篇~

去DON家坐下,順便探下三隻貓,煲仔、小黑,仲有新成員小白,小白係第一次見,之前睇過相,而加終於見到了!白銀色的長毛,加上COOL既表情,好有霸氣呀XD~!味睇好COOL個樣,其實好貪玩,用貓玩具同佢玩,跳跳札好得意呀~KAWAII~!


好COOL XD~!

喵叫~好得意!

當然最LIKE都係煲仔,肥了不少的喱,太耐冇見唔認得我地了...要多D探大家先至得XD!,可能怕生保人冇咁活躍呀,不過聽講煲仔一向都係老佛爺XDDDDDDD~!本身想影埋小黑,不過小黑實在太驚生保人了,又驚嚇親佢唔敢亂來,下次混熟D先XD~!

好可愛~!

好有性格呀~!


同貓玩左陣後,4人去左銀座藏人食飯,好耐冇食過牛肉,叫左個牛肉烏冬鍋,太耐冇食覺得肥牛好好食,不過湯底味道真係太濃了,清返點應該唔錯呀。

DON係德國戴來的信手,THX~!

好多朱古力呀,I LIKE喱款朱古力,好味呀。

花茶,拎左少少返公司飲。




THX DON AND CATHERINE 呀~~~下次又來玩呀~XDDDDDDDDD~!

沒有留言:

張貼留言