2012年5月6日 星期日

明洞Express~

同fd dinner,fd推介食韓國菜,原來金巴利道好多韓國野食,平時韓國菜只係識韓燒,今次試下正式既韓國菜~!
8點到,唔算係太多人,入到去即睇有咩食,叫左幾款大家share,喱間店係先付款後取食物快餐店形式,比錢之後會比部call機你,d野食有得拎時就會響叫你出去拎,水and餐具都係自己拎既~!




冬瓜湯~飲左少少,ok啦~!

前菜~!

辣炒年糕~加埋公仔麵,辣辣地又甜甜地,年糕幾煙韌,不過食得多有點滯~!

辣拌韌冷麵~有冷麵,雜菜,泡菜and蛋,一睇個醬就知唔少野,真係幾辣呀,不過幾好味~!

石頭鍋雞肉飯~熱辣辣既石頭鍋飯好吸引,有少少煲仔飯既感覺~!

撈混佢,有雞肉,波菜,蘿蔔絲, 芽菜等,好多菜呀,再加埋辣醬,食落好惹味,有飯香,同唔算係好辣,本身想食埋個飯焦,不過因為有燶同驚熱氣之下冇食到~!

韓國野真係有好多菜同辣野,都幾正~!


尖沙咀金巴利道64-66A順輝大廈3號地舖

沒有留言:

張貼留言