2012年5月1日 星期二

板石~

同yan and yin去板石到食,喱到有火鍋or燒烤食架,yin團購左$78一位任食火鍋兩個小時,好抵呀,book左9:30,thx yin~!


9:00已係比較夜,唔多人~!

除左肉之外,其他配料食物都係自助形式的,食物款唔算係好多,不過都ok,有雪糕食,but冇野飲...只有茶!



湯底要左豆乳同蕃茄,豆乳個湯底冇乜味,蕃茄果個就濃郁點又唔會酸唔錯呀~!




肉都係任食,要左牛/羊肉,都幾大碟下,同睇落幾新鮮咁,職員見你就來食完碟肉會主動問你要唔要仲要唔要多碟同主動加水,服務態度一流呀,好少可團購會有咁好態度,真係要讚好~!


普通既配料食物拎左少少,主要係食肉多~!

醬料方面都幾多選擇,有蔥花,辣椒,蒜蓉可以"混醬",i like佢個麻醬呀,幾好味,有點似吉野家果款~!

雪糕係雀巢~!

$78團購真係幾抵食,唔知平時係咩價錢,食物方面自助式食物比較上少款,肉同蕃茄湯底ok,服務態度好好呀~!


尖沙咀寶勒巷6-8號盈豐商業大廈1樓

沒有留言:

張貼留言