2012年4月3日 星期二

Niji Bistro, Noritake - Gifts~

同桂食dinner,好耐冇一齊食飯呀,去左aeris推介既食市,喱到係食蛋包飯出名既,7點幾,好在仲有位呀~!


好多留座左~!


即睇餐牌有咩食,主要蛋包飯同意粉,同有set dinner排餐,不過set dinner好貴呀,加上想食下蛋包飯多點~!

煙肉忌廉扁意粉伴水煮蛋及脆煙肉~賣相好吸引,好多忌廉汁呀,撈埋水煮蛋食更加美味,味道香口,每啖意粉都好creamy,好食呀~!

牛肉漢堡扒配什菌蛋包飯伴燒汁~聽聞出名唔錯,可以試下了,個漢堡排好正,好厚身肉質又鬆化,多肉汁,伴上燒汁更惹味~!

個蛋皮係厚身既幾正,又有蛋香味,入面個飯仲得,珍珠米來的,少少茄汁味加上什菌食落味道濃郁又豐富~!


雖然個價係貴左少少不過物有所值呀~!



尖沙咀廣東道17號海港城港威商場3樓3208號舖


沒有留言:

張貼留言