2012年4月1日 星期日

中環來佬餐館~

同aeris sat去食lunch,好想試來佬餐廳好耐,喱次有時間可一齊試下了~!


個設計都幾懷舊西餐廳feel,不過我地坐到好入,感受唔到呀~!


要左個中式點心拼盤C(叉燒包,來佬波菜餃,鮮菇腐皮卷),and陽光焗豬扒飯~!
因為唔叫飲品既話會另收$15茶錢=  =",每人叫左杯野飲,薰衣草蜂蜜茶and茉莉花蜂蜜茶~!


鮮菇腐皮卷,食落腐皮少脆,入面係鮮菇,菜之類,都幾油,味道普通~!


細細個的叉燒包,味道冇咩特別,都OK既~!
來佬波菜餃,個賣相好特別,綠色皮,入面全是菠菜,都幾香口,不過味道上唔會好突出~!


陽光焗豬扒飯,好貴呀,$88,賣相好吸引,主要係個太陽蛋,份量就真係太少,2人share,豬扒係厚切既,幾好味同夠鬆化,個飯就唔係咁特別呀~!


薰衣草蜂蜜茶,薰衣草味濃,不過實在太甜了~!

整體來講食物唔算特別好食,加上又偏貴,賣點只係個景,佢有個招牌貨威靈頓街66號未試,唔知係吁下次有機來會試下呀~!


中環威靈頓街66號

4 則留言:

  1. 你仲試?我聽過咁多親友去完都話冇下次架。所以我係唔會俾機會佢既,咁既價錢,去真正點心同飲品做得好既地方好過啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係呀,真係太貴了,又唔係特別好食....

      刪除
  2. Tintin morita
    ~點心+焗飯----依個組合都唔錯!!
    ~可以見返你, 好開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. WA!太好了!!可以見返你呀~^0^
      即ADD先XDD~

      刪除