2011年8月13日 星期六

applegreen~

之前桂baby生日飯,成班fd去左喱到食野,聽講喱到既野食都唔錯,本身都好想試好耐,而加可以試下了~!



凱撒沙律配燒雞胸~沙律菜都幾新鮮清甜,加上有一片片芝士作伴食落唔會太寡,燒雞胸味道偏淡,不過味道可以,感覺健康既沙律~!

特式焗薯皮~個賣相好吸引,加上本身又鐘意食薯仔,薄底薯皮少少脆口,配上酸忌廉蕃茄粒同煙肉,味道都唔錯,不過整體味道唔算太突出~!

封煎吞魚生配蓮藕脆片沙律,喱個幾好味呀~!

半熟既魚生配上牛油果,感覺好清新,好味呀~!

蓬藕脆片,夠脆又香口~!

炭燒美國安格斯肉眼扒~個賣相又係好吸引,不過味道就比較失望,炭燒味重,口感有少少韌,肉汁係多不過冇乜肉味,一般~!

煙肉忌廉意粉,味道香口,忌廉汁多食落好creamy,幾好味,個蒜蓉包幾脆味道唔錯~!
冇想像中咁好食,不過都唔錯,推介封煎吞魚生配蓮藕脆片沙律~!
尖沙咀加拿芬道20號加拿芬廣場4樓

沒有留言:

張貼留言