2011年8月15日 星期一

2011年美食博覽~

星期六同yan and yin寺去左美食博覽,以前多數夜晚既平日去,so唔太多人,but喱次係sat去,真係多到爆呀,人山人海,每次去都會去睇出前一丁有咩送,不過喱次又錯過左了...比人buy晒~!


去到除左buy野食之外,當然不停試食同buy小食,見喱個幾吸引,就試下!不過都幾貴呀~!

個人即場炸,其實係用雪米糍炸的!

香炸雪糕球,$20,有兩個~!同個封面唔一樣少左d朱古力碎粒,個size同雪米糍差唔多大~!

外層唔算脆,入面係雲喱拿雪米糍,個醬油係咸咸地的唔知咩醬...味道麻麻地~~!

見到有榴槤~又食呀!不過都幾貴下,$20一件呀,but太想食~!

頂級炸榴槤,$20,一件~!

雖然貴,不過真係幾好味,入面好多榴槤肉,外層脆又好香榴槤味,幾好食~!

花膠碗仔翅~$15,不過唔見有花膠,味道普通呀~!

棉花糖~$8,有橙味同士多啤梨味揀既,要左多啤梨味~!

好耐冇食了,而加食返又feel好正,haaaaaaaaa~!

最近mk有得free派,不過場入面見到好多人食,同好吸引,於是又食了,$20有3支,見到最多人揀既係芒果同蜜瓜~!

MELONA蜜瓜味雪糕~!

真係幾好味呀,口感真係好似定戟瓜既質地,同好香密瓜味~~!

去到D24榴槤月餅既攤位,見有個叫榴槤黃金飽,$10有2個,即試了~!

好食呀~個包身夠軟,入面係熱熱地既榴槤餡,豐富既饀料,好香榴槤味,好滿足~!之後見到有急凍一合buy,一合有8個,不過要$69.....,咁即場食抵好多呀~!

辣場,$20一碗,份量都幾多,真係好辣呀,要即時buy野飲,味道ok la haaaaaaa~!

戰利品,估唔到buy左咁多野.....本身只係打算行下咋....!

吞拿魚餅~$100@14,同yin share,$50@7,幾低返,有5款味既,個人比較喜歡美式同三文魚~!

南韓第一蠔~$80@10,同yan share,$40@5,抵呀,本身就係為左佢而入場咁制,一次過buy多幾合呀~!

霧島牛乳系列,$20@4,有乳酸,牛奶咖啡同果汁揀,不過我唔飲果汁的,同即時飲左包咖啡,數得返3包,都幾好飲呀,同buy夠$30有野送~!

黑橋牌脆片肉乾,會場價$12,幾都香脆呀好食~!

辣味御海苔,$20,差唔多每年都buy~!

大班焦糖咖啡/玄米抹茶冰皮月餅,會場價每包$12,仲有其他味揀的~!

美心冰皮趣脆dip,$100@2set,同yan share,$50一set~!一合有4個冰皮月餅,一套配件,一個環保袋~!

有2 set揀的,天使+魔鬼冰皮  or 芝士冰皮,因為我同yan share之下,可以交換唔同既味,即係變左4款味,正呀~!
今年buy左好多野,好似多過上年,不過唔係好特別既野食~!

沒有留言:

張貼留言