2010年6月29日 星期二

EDO味之銘作和菓子~

味之銘作和菓子~!


係葵芳多慶屋buy,特價$20,個包裝好靚呀,之前都好想buy來試了,不過睇來有可能好睇唔好食,but唔理了照試下,haaaaaaaaaa!

個包裝底面有中文說明同有幾多個味~!

有18個,5個味,2個栗蓉桃,2個桃山燒,4個乳菓燒,5個抹茶燒,5個蕎麥和菓子~!

抹茶燒同蕎麥和菓子最多呀~!

抹茶燒and蕎麥和菓子~!

桃山燒and乳菓燒~!

栗蓉燒~!

個包裝真係好靚呀,而加每款介紹下先,haaaaaaaaaaa!

栗蓉燒~!

個色有點似栗子既色~!

食落個口感唔錯,個餅本身就冇咩味既,個餡都有少少既栗子碎,不過得好少粟子味,都幾甜同有點漏~!

乳菓燒~!

個樣幾似花~!

又係口感唔錯呀,個菓子話屬於牛奶味同低甜,不過食唔出有牛奶味呀,but就唔太甜既真係,個餡又係食落有點漏,太多餡~!

桃山燒~!


好靚既花呀~!


紅豆餡,有少少既紅豆味,不過又係幾甜同漏~!

抹茶燒~!



真係唔多覺有抹茶味呀,同好多餡呀感覺有點漏,味道有清之下食落又冇咩味,同連甜味都唔太有~!

蕎麥和菓子~!



同抹茶一樣又係冇咩味,好多餡~!
綜合來講係包裝靚好睇唔好食,口感唔錯幾好咬,不過就大部分係冇咩味,有既味都只係得甜,饀又太多食落好漏呀,即係唔好食~!

沒有留言:

張貼留言