2010年6月27日 星期日

石澗日本料理~

kwai baby 生日飯,聽講石澗好似唔錯咁,於是一班人去石澗食放題了~!





order紙,一共有5張,如果要以放題來講喱間都算幾多野食選擇呀,聽講d野食有時會轉款,冇左想試既麻醬冷豆腐...........,同包一杯飲品(汽水or烏龍茶等)~!

調味料~!

我個位ha~!

都坐得幾舒服~!

食野上得幾快,當然來到即叫刺身食啦,d刺身都幾新鮮呀,size唔算太大同太細,適中啦,最愛食係三文魚呀~!

刺身要不停食呀haaaaaaaaaa!

玉子~都幾好味,入口少少溶既感覺,唔錯呀~!

炸蝦~喱個真係好過上井and金田呀,bec個炸粉唔太厚,食落唔會有太飽and冇味既feel,個蝦都算唔錯,不過味道淡左點呀,haaaaaaaaaaa!

燒帶子,不過不失啦.,haaaaaaaaa!

芝士年糕,上次去金田又係feel芝士年糕好味,今次喱到又係呀~唔通芝士年糕太易整得好食?可能自己鍾意食芝士,so feel好味呀,都幾香芝士味,外脆內軟既,好味呀~!

燒蠔~有好重既海水味,唔掂呀~!

秋刀魚,個人feel太腥,haaaaaaaaa!

金菇牛肉卷and薄燒牛肉~普通啦~!

雞翼~冇乜味~!

唔記得叫咩名呀,只知係菇and螺肉,味道普通啦~!

軟殼蟹~喱個冇食到,不過見大家都唔再order就知咩事了,haaaaaaaaa!

牛油果軟殼蟹卷,都唔錯,我諗軟殼蟹要飯配合先可以好味呀~!

枝豆~!間中就想食呀,haaaaaaa!

小丸子,同街既小食店差唔多,普通呀~!

冷豆腐,個口感唔錯呀,不過冇乜味~!
綜合來講覺得比金田好,刺身幾新鮮,d野食上得快,食物上都ok呀,推介芝士年糕and炸蝦呀~!
每位$198加一!
尖沙咀寶勒巷21-23A寶利商業大廈地庫

芝士醬唔錯呀~!

沒有留言:

張貼留言