2010年6月28日 星期一

芝脆雞~

又同食之戰友yan and yin去野食,聽yan講芝脆雞幾平又幾好味,好吸引之下來試下了,就咁睇唔似食店呀,同個色好似某銀行,haaaaaaaaaaaaa!


個雞好得意呀~!

唔知食咩好,見個套餐幾抵,決定叫個二人套餐A~!

二人套餐A揀左:千島熱情pizza(6寸),海鮮闊條麵,三件炸雞and 2罐汽水~!

炸雞~!好大件,個比例仲有大個過個pizza(bec個pizza得6寸),個款真係好似kfc辣版呀,食落都好似kfc既味,不過就唔辣既,唔錯呀~!

海鮮闊條麵~!好多汁,d餸亦唔少呀,幾好味~!

千島熱情pizza(6寸),好細個,早知叫個大呀ha,個餅底都幾厚,不過唔硬呀,仲要幾軟身唔錯呀,個面既材料亦唔少,唔錯呀~!

青蘋果汽水~!

hx yan and yin請客呀>3

夏天最好食雪糕,好耐未食過阿波羅,原來而加藍莓味係貴咁多既,之後只好食士多啤梨味呀,都好味,haaaaaaaaaaaaaaaaaa~!

沒有留言:

張貼留言