2022年11月12日 星期六

G Room Bar & Lounge


假日同友人行街食野relax,想去好耐,本身想食Tea,但因時間關係改食lunch。















餐廳面積不太,內堂似弧形格局,裝潢瑰麗,而賣點好明顯係巨型LED曲面屏幕,不斷播放各地場景及音樂,視野遼闊,甚有特色,眼睛想旅行~!
坐的是梳化椅感覺舒適。















餐牌,主打西亞Fusion新派菜式。




Cappuccino,$52,奶泡較多,同較甜。


泰式油甘魚薄切,$168,精美的擺盤,油甘魚鮮味可口,配上三文魚籽的鮮鹹味更提鮮,配上泰式汁入口酸酸地幾醒胃。


意大利紅蝦意粉,$288,賣相普通,紅蝦份量少,意粉口感煙韌,鮮味濃郁。


香烤西班牙乳豬配迷你青椒,$338。




乳豬外皮薄身十分香脆,肉質嫩滑富油香,口感鬆化,好惹味,連配菜香烤迷你青椒都幾好味呢。

食物味道不俗,但主要都係食景,價格略貴,服務幾好,坐得舒適,下次有機去食Tea先。

尖沙咀梳士巴利道18號Victoria Dockside K11 Musea 5樓504號舖







沒有留言:

張貼留言