2022年11月17日 星期四

就是偏偏喜歡你

 
Happy friday,約了友人去cwb行街食飯,揀了就是偏偏喜歡你(個名幾直接www),以粉紅花花森林為主題的餐廳,除左景靚打卡之外,亦係一間多元共融餐廳,有意思,支持下都好,因為唔想等都係book定位幾安全,Thanks友人book位~!位於百樂中心食肆臨立之地,要預返時間搭𨋢。
餐廳個招牌已經係打卡位。






















入到餐廳,恍如置身在粉紅花花世界,粉紅電話亭、獨角馬公仔及鳥籠座位,感覺夢幻~今次粉紅花花牆的主題是Mirror 4週年,不禁唱一句So I say I love you~。


餐具都好靚。











QR Code點餐,要了偏偏喜歡你二人豬餐,$520,及加配甜品。



金金菠蘿熱情果梳打,$58,有果香味,感覺清新。


小熊粒粒草莓牛奶,跟餐$58,友人的,小熊冰冰好可愛~打卡之選!據聞味道不俗。


南瓜湯,正常水準。


拿破侖蕃茄海蝦意粉,海蝦份量適中,意粉比較幼身,酸酸甜甜味,正常水準。





招牌慢煮豬肋骨,都幾大份,而且難得係多肉食,肉質柔軟彈牙,味道濃郁惹味,幾好味呢。


招牌粉紅甜心心,跟餐半價,$49,賣相好靚,係粉紅色心形,比較薄身的窩夫,外脆得因為太薄唔算好有口感,甜甜地味道普通。

當日都幾多枱慶生,店員好有心思準備生日牌同帽及唱生日歌,好有氣氛,服務態度真係幾正。

環境絕對取勝打卡之選,食物賣相精美,味道正常水準,見佢個afternoon tea好靚,下次有機來TEA呢。

銅鑼灣耀華街3號百樂中心16樓1602-1603號舖















沒有留言:

張貼留言