2022年4月29日 星期五

Friday Cafe & Wine Bar


復活節連續4日假期因疫情之下冇得外遊,又唔想出遠門,不如搵日CAFE坐下RELAX~見自己BM過呢間-Friday Cafe,主打3D立體拉花咖啡,之前成日就唔到時間去(CAFE休星期日),趁今日假期一於去一轉,因為唔想等位,BOOK位最實際。














小小店子裝修骨緻,感覺型格,店子周圍擺放不少figure,主要是MARVEL(好難唔瘋狂影相),搶眼的酒櫃,坐位座得舒適。

餐牌,要了兩個Set Lunch。

初到貴境,必試下nice,圖案可選:貓仔、狗仔及熊仔,咖啡師隨機製作,要了貓及熊仔,咖啡要了Cappuccino。













D Cappuccino,跟餐+$45,好可愛的KITTY(THANKS咖啡師)~~~狂打卡,太靚真係唔捨得飲,餐廳好細心有條飲管飲用唔會咁易整爛拉花,唔單至個立體拉花靚,連茶具都係好得意襯返,味道上都幾好,當然因為有拉花多奶泡之下自然奶味重點。

3D Cappuccino,跟餐+$45,生啤~一樣好可愛~~正!

忌廉蘑菇湯,正常水準。

黑松露大啡菇意大利飯,$128,大啡菇香氣濃,有點乾身,意大利飯口感creamy ,味道濃郁,幾美味。

露絲瑪利燴紐西蘭羊膝件炒雜菜,$158,大件的羊膝,味道不俗,羊膝肉質鬆化,炒雜菜幾惹味。

食物味道不俗,服務態度有禮貌又nice,坐得舒適,品嚐到可愛的3D拉花咖啡,水準之作,好滿足呢。

上環孖沙街8-10號金滿大廈地舖

行行下見到可愛的貓。















沒有留言:

張貼留言