2022年4月29日 星期五

3rd Space (上環)


假日約了友人食lunch,好耐冇出去食飯了,難得聚下揀了一間特色的CAFE-3rd Space,經過幾次都無緣幫襯,今次終於可以一試,因為唔想等,訂位最方便。


店面牆上壁畫甚有街頭藝術之感。















小小的店子,簡約設計,店外及內堂的牆身也有壁畫作品,令其添上了藝術色彩。



用餐時間70分鐘
最低消費$90/位
設加一







餐牌,招牌是班戟,一於試下,及叫了主食,開心些牙。



Cappuccino,$38,好靚的拉花,味道不俗。

招牌芝士厚班戟全日早餐,$125。

,人氣之選,份量十足,招牌係班戟,一於試下,有蜜糖伴食,厚身的班戟,口感鬆軟,內餡有半溶的芝士,芝士唔算太濃郁,味道平均,鹹鹹甜甜,都不俗,配料有牛油果、沙律菜及蕃茄,清新之感,太陽蛋煎得靚。

24小時浸煮鮮豚肉角煮慢煮蛋穀米茶漬飯,$120,個名好長!





有個食法教學:把茶漬鰹魚湯倒入飯內,把慢煮極上蛋拌進飯裡,豚肉口感鬆化入味,茶漬飯加入鰹魚湯易入口,味道清香。



招牌燒海鹽忌廉麻糬班戟(伯爵茶味)配北海道牛乳雪糕及水果,$98。

,班戟口感鬆軟,有淡淡的伯爵茶味,內餡有煙韌的麻糬,口感豐富,配上軟滑的海鹽忌廉食鹹甜味道有層次,幾好味呢。



甚有藝術之感的店子,食物不俗,坐得舒適,服務態度有禮,有下次之選。

走時欣賞下外牆打下卡。

上環差館上街16號地舖



































2 則留言: