2020年11月29日 星期日

倫哥尊尚火鍋私房菜

11月同事farewell,比主角佢發板食咩,同事提議去倫哥雞煲打邊爐放題,奧義之處係無限時任食,冇乜印像係邊間,上網見簡介餐廳由藝人杜大偉開設,主打雞煲及火鍋等,訂了5位7:00,thank同事訂位。






餐廳面積頗大,座位都幾鬆動,如卡位會更舒服。





自助的醬料、飲品及食物,飲品都幾多選擇,酒就另計錢,食物就唔算太多,丸、腸、餐肉、水餃及豆腐等常見的打邊爐食物,肥牛都係任食但唔係自助,確保衛生。





我地係呢個餐,嚐鮮十二式,$288/位。

倫哥醒胃二重奏,醒胃小食。



阿嫲雞煲,好耐冇食雞煲,好多芫荽及配料,侍應教每2分鐘炒一次免黐底再煲下,合共4次就可食,雞肉份量頗多,入口好惹味肉質都幾滑。

鮑你上位,鮑魚爽口彈牙。

食到咁上下轉湯打邊爐,自選湯底,花膠老雞金湯,湯底味道濃厚,有雞的鮮甜味,仲有少少的花膠粒,都幾得。



環游海鮮盤,賣相幾吸引,同幾多款色,蠔飽滿,其他唔算好肥美正常水準。

仲有響鈴、魚皮、水餃等。

牛頸脊,有咬口肉味濃。

手打墨魚滑及鮮蝦滑。



肥牛,正常味道。

甜品係椰汁燕窩,味道以椰汁西米露,打邊爐後再食甜品幾滿足。

雞煲、同個湯底都幾得,其他食物正常水準。

大家熱鬧食一餐。

佐敦佐敦道26號E 2樓



沒有留言:

張貼留言