2020年11月22日 星期日

10月的半日營-綠活城鄉

10月尾時,田會長提議4人一齊去camping,2日一夜,好想去呀!可惜隻手傷左唔太方便去><,但又想去玩下,於是我同Aeris去半日營,田會長同king去2日營,4人又可一齊玩了~!
營地是綠活城鄉.共享農場,位於錦上路西鐵站旁,過條馬路就到,果然真係好方便。


行入去見到有柵門(似乎入夜會鎖),之後會有個職員講解。



田會長同GOGO camp租的營及用具等,已送到營地,真係好方便。

準時去到,一片綠草地,設施有廁所、煮食用洗手盆(有埋清潔用品), 因尚早時唔太多人,越晏就多人了呢,呢個時候田會長同king就開始紮營了。

印第安5人營,好得意呢。

天幕,呢個好似幾難攪,佢地2個女子整到實在太強了。

煮食爐頭、煮食用具、營燈、枱及椅。

開始煮食,有請大廚田同機 wwwwww。


有煎牛排,好豐富呢~~~~~肉肉肉肉肉。







カマンベールアヒージョ ,中文唔知叫咩名........大廚田整的,好岩芝士控~美味呢~~~。



晴天的舒服。

記得係N年前去露營,果陣時仲未有smartphone,亦冇咁多配套,要自己搵營地、戴營(問友人借)、煮食用具、睡袋等,大家夾錢租同買,每人分工拎邊樣,都幾重同多野攪,同要搵老遠的公廁........。
而加露營真係方便又安全好多,仲要幾好玩(我又不停食),有機好想去過夜。

(暗記:果日係田會長生日,本身3人想偷偷拎蛋糕及小佈置比驚喜(趁佢去廁所時),點知我地太明顯被發現了~笑屎XDDDDDD~田姐~生日快樂>3<!)

真係好耐冇打BLOG,個人懶左...又好似諗唔到寫咩...加上又手痛...而加開始多返新增,大家要小心注意衛生。









2 則留言:

  1. 隻手好番未呀?保重!
    我之前都去咗露營,戶外煮食其實幾好玩XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 整到之後又敏感.....但而加好返多了~thank~~~~
      係呀戶外煮食都幾好玩同有風味XDDDDD

      刪除