2020年4月28日 星期二

文華饕記

疫症之下好耐冇出去食飯,返工多數叫外賣,但今日公司要裝修只好出去食了,要出去食就更係搵黃店,同事想去文華饕記,想起曾經幫襯過一次,就係佢剛開業時,但果時可能剛開店好多野食都冇同味道一般,今次再去,又會如何呢~?












餐廳面積頗大,有兩層,裝潢是港味茶記風貌,內堂貼有大量文宣,下午茶時段去,因疫症之下好多位封左,好少人,我地3人坐卡位,十分闊絡,仲有搓手液清潔,好窩心呢。



下午茶餐牌,聽店員講有個爐壞左,有部分食物冇得供應,唔緊要既,反正想食果個有。

輕盈豬扒炒即食麵,$36。

輕盈豬扒炒即食麵,豬扒有幾件,不過係細細件,因為話明輕盈,豬扒太腍欠缺咬口,味道普通,個炒即食麵份量頗多,都幾入味,芽菜多增添爽口,正常水準。

齋啡,醒神。

比之前改善左好多,食物正常水準,價格合理,店員幾好人,下次lunch又多一個選擇呢,支持小店。

灣仔克街1-5號展鴻大廈地下D-E號舖


2 則留言: