2020年4月25日 星期六

微生活-手沖咖啡





微生活系列,疫症之下大家心情難免有點差,工作上有時忙有時Hea,忙時想提神,Hea想搵細藝,如果有杯咖啡心情都唔同點呢(強行都要咖啡wwwwww)~呢個時候,同事買了手沖咖啡器具系列,沖咖啡惠勞同事~大家又可學下沖咖啡,好窩心呢。

多數都係同事沖,自己試過沖一杯,發現沖咖啡果然係一門學問(同磨豆要好有臂力wwwwww)同事帶來了兩款淺焙咖啡,雖然成日飲咖啡,但都係為提神多,唔識品味咖啡,都略講下個人覺得的味道。

Costa Rica-口感滑順,酸味強,不過係果酸味,而唔係咖啡酸,帶莓果的酸味,有微微花香,醇厚味不強,唔算好苦,有清爽之感。

Ethiopia- 咖啡酸性強有少許橙味的酸,香味獨特,醇厚味不強,唔算好苦,有清香之感。

個人本身不太喜歡偏酸咖啡,但試了呢款花果香之感的咖啡反而有點愛上。











沒有留言:

張貼留言