2019年4月28日 星期日

味苑

4月之星同事生日飯,最近唔係食日式就係食西式,同事攪下新意思推介到味苑飲茶,試新野,必讚成,公司採用彈性食飯時間,決定避開lunch繁忙時間食下午茶時般,感謝同事訂位,2:00一行11人到味苑下午茶。


抵達餐廳,平日的下午茶時段,不太多人,中菜館的格局,餐廳分了兩層,有樓上雅座,我們坐下層。

公雞餐具,有懷舊之感。









餐牌,有小菜及點心。

脆皮燒腩仔,$78,香口惹味。

胡椒咸菜豬肚,$58,暖胃養生的一道菜,先飲啖湯,胡椒味強烈,咸菜鹹酸爽脆,豬肚口感彈脆,不會太韌,幾好味道。

真係菠蘿包(大),$30。

菠蘿包真係有菠蘿!菠蘿包內餡有小片的菠蘿,味道香甜,幾好味、想追加時已售罄,似乎好受歡迎呀。

酥炸魷魚鬚,$58,大家都愛吃,口感脆又香口。

脆皮菠蘿炸鮮奶(大),$30,雖然我唔係好飲得奶,但仍然想試下呢到的炸鮮奶,入口酥脆,凝固的鮮奶口感滑又夠熱,味道香甜,加上內餡有菠蘿,增添了一份清新之感。

懷舊街邊豬腸粉(特),$34,純粹見到懷舊之叫,感有早餐之感,因有時早餐食腸粉,味道普通。

味苑蝦餃皇(精),$36,好大粒,蝦夠大隻爽口,幾好味。

蘆筍苗蟹籽餃(特),$34,賣相精美,食落同蝦餃差不多,都係好大粒蝦,配上爽口的露荀更有口感。

流沙三小豬(大),$30。

講起公仔造型點心,近呢幾年真係興起,但仍然都被吸引,好可愛的小豬,內餡是香甜的流沙,幾美味呀。

新鮮叉燒腸粉(特),$34,叉燒份量多,味道普通。

蟹籽燒賣皇(精),$36,好大粒燒賣,味道幾好。

沙律脆蝦角(中),$24,入口香脆,內餡蝦肉爽口,配上沙律醬味道開胃又清新。

金紗米網蝦腸粉(精),$36,造型有點似炸兩,腸粉滑,米網酥脆,內饀蝦膠彈牙,幾美味呀。

肉鬆蛋煎糯米雞(特),$34,好奇試下,賣相好似蛋包飯,蛋皮包住糯米雞再加上肉鬆,糯米雞冇乜內餡,味道普通。

和風蝦春卷(大),$30。

錦鯉香芒布甸,(特),$34,錦鯉造型的有甸,好得意,入口有點韌,芒果味淡,味道普通。

椰汁馬豆糕(中),$24,正在水準。

香芒雙皮奶(大),$30,個碗好可愛。

食物水準不俗,價格合理,下次可再去呀。

灣仔駱克道128號地下





2 則留言:

  1. 可以彈性時間食好好呢,唔駛咁迫又有機會平D~

    回覆刪除