2019年3月6日 星期三

Burger Home

放飯時間,又係諗食咩嘅時候,因為來來去去都係果幾間有點想試新野,同事建議去食burger home,呢間店,又係成日經過但冇幫襯過之一(似乎我地已經步向呢個系列搵食),試下都好,行到此店門前,留意個下午茶餐牌價格就理即入。



小小的店子,美式快餐店的格局,2點多時段,係零人,不過又唔等於佢冇生意,因有機係外賣多。

下午茶餐牌,有多士及漢堡任君選擇 ,仲有沙律,適合素食人仕。雖然見多士又好想食,但主打是漢堡,照試下先,要了Set T3,漢堡+飲品。

雙層芝士豬柳堡,$44。



賣相十分吸引,漢堡微熱,麵包入口外脆內軟,雙層豬柳,口感豐富好香口,配上半溶芝士更滋味,幾好味呀。
凍咖啡,咖啡味香濃,都不俗呢。

食物味道不俗,有下次呀。

灣仔軒尼詩道233號地下B舖





3 則留言:

  1. 你放飯可以食到下午茶唔錯喎~~下次有機會我都試下哩間先^^

    回覆刪除
  2. 而家d小店,整野食,都好有心機

    我依家轉咗youtube 分享自己生活點滴,

    支持下

    https://m.youtube.com/watch?v=AQXhToEOI6g

    回覆刪除