2015年4月21日 星期二

Sweets Rococo & Café

Yan團購了 Sweets Rococo & Café的英式下午茶,$168二人,蠻化算的價錢,high tea ,i like ,book了3:00。




一入去已被精緻的蛋糕吸引了。





店內是歐陸式的設計,以淺藍白為主色,給人舒適柔和的感覺,宮廷式的枱椅,牆上掛畫及水晶燈的佈置,富有優雅寫意之感。




英式下午茶,原價$228二人。


英式二層架,甜品色彩繽紛的,賣相好靚呀,上層是甜品,下層是鹹點。   


玫瑰花茶,可添飲,透明底座點著蠟燭保持溫度,不俗,是清新的玫瑰香,據聞有美顏的功效。


英式二層架。


介紹上層的甜品,這裡出名的卷蛋糕:
朱古力卷蛋糕,搶眼的賣相,外層有紅色圓點糖衣,中間是粉紅色的cream,是莓味,味道不俗。
牛奶卷蛋白糕,味道以練奶,好香甜呀。
抹茶朱古力卷蛋糕,香濃抹茶味,餡是朱古力,味道普通。


朱古力慕絲,看起來好像很甜,食落又唔覺,味道似雀巢的朱古力味雪糕呀。
法式焦糖燉蛋,味道香,正常水準。
迷你鮮果撻,味道普通。


煙三文魚法式餐包,味道普通,法包好硬。
日式照燒雞扒法包,好少見到配雞扒,味道普通。


蝦咯嗲、像沙律。
英式鬆餅,本身喜歡食,味道不俗呀。
芝士火腿盒,似平時食的芝士火腿包。


圑購$168之後再加服務費$20,二人hightea吹水幾抵玩,甜品出名的蛋糕卷可試下,環境靚坐得幾舒服,服務態度不俗,見到有意粉及其他野食,下次可再戰呀。


銅鑼灣告士打道255-257號信和廣場地下上層7號舖





6 則留言:

  1. 我有次飲完茶落樓都見到間野,Bibi 爭啲想入去食個甜品,但好似蛋卷先係名物,我地咁飽,走去食件餅又好似誇左啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. YES~蛋卷出名~如果唔係食太飽可當飯後甜品呀~^0^

      刪除
  2. Morita tintin:
    ~環境好舒服呀!! 同朋友約出黎傾計嘅好地方

    回覆刪除
  3. 去hea下都唔錯呀,環境好舒服~~不過我成日都覺得哩D set當午飯唔夠飽,但食tea又多似豐富咗少少,所以只係試過一次類似的:P

    回覆刪除