2014年3月13日 星期四

Hungry Korean

最近很忙,很久沒打BLOG了,有很多食物想介紹呢,雖然不是特別,但我還是喜歡分享給大家看XD,這次和GOGO吃的韓食,是連所店來的。




星期日的夜,但不太多人。


雞肉石頭鍋飯,$42,份量較為小,雞肉味道正常,配上甜辣的辣椒撈混食較美味,整體不算是突出,但尚算可以。



銅鑼灣渣甸街50號渣甸中心地下D舖





6 則留言:

  1. 回覆
    1. 對我來講都係...可能唔岩我口味....

      刪除
  2. 我前晚去吃過,我食壽司卷,老公食鐵板牛仔骨配飯,兩樣都好好味呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似幾多人食壽司卷,可能係買點之一,琴日經過tst分店,好多人食,唔知係味有優惠??

      刪除