2014年3月21日 星期五

馬家莊清真館

約了朋友到尖沙咀食飯,沒特定食甚麼,便到了H8看看有甚麼好吃,見到這店有牛肉餅,已被吸引了。





秘制牛肉餡餅,$32,自上次在九龍城食過後,有大半年沒吃過牛肉餅了,熱辣辣的牛肉餅,肉餡豐富,但不爆汁,雖然不能媲美清真牛肉館,但也算不俗。


醬爆雞丁,$67,小小的一碟,而且味道也沒甚麼特別,醬汁多且濃味,很普通。


上海粗炒,$50,賣相不俗,份量不少,但蠻油膩而且太濃味,如果多點菜會好一點。


雞絲拉皮,$58,雞絲、拉皮加上爽口的青瓜,味道清新,麻醬香口,好味。


整體味道普通。


尖沙咀厚福街8號 H8 8樓




6 則留言:

  1. tintin morita:
    ~有時啲食鋪開到上8樓, 真係要好知訂, 先去到!!
    ~依餐啲食物款式, 有點似上海菜式. 我鐘意!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而加香港地舖舖租太貴了,好多食肆都向上發展,我都係朋友帶我去先知訂XD~
      呢間我比較欣賞個牛肉餅同埋唔洗等位XD~

      刪除
  2. 上海粗炒多數都好油架

    回覆刪除
  3. 其實係呀,正宗多數都好油,唔太岩我口味XDD~

    回覆刪除
  4. 除咗牛肉餡餅外,其他唔合格

    回覆刪除