2014年2月12日 星期三

美心西餅瑰麗HELLO KITTY 蛋糕

年初一飲茶之後大家周圍行下,細路買了KITTY蛋糕,仲換埋個袋比我,太有我心了,THX~!





好可愛的瑰麗HELLO KITTY 蛋糕,是慕士蛋糕來的,慕士的口感有少少似綿花糖,味道清清地,不俗。


好靚的KITTY袋,紅色的,很有新年氣氛呀。



瑰麗HELLO KITTY $178

14 則留言:

  1. 好可愛好吸引, 聽講好好賣~~

    回覆刪除
  2. 我鐘意個 Hello Kitty 袋呀

    回覆刪除
  3. tintin morita:
    ~我超級鐘意個hello kitty 袋!! size岩岩好, 而且, Hello kitty 得黎, 我太hard sell hello kitty 個樣!! 好實用!!
    ~買個hello kitty 蛋糕就有個hello kitty 袋??

    回覆刪除
    回覆
    1. 個袋真係好靚,而且好實用又夠輕XD~
      要買KITTY蛋糕加$78先有得送~

      刪除
  4. 個袋的紅色好靚,蛋糕好味嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀好搶眼,蛋糕味道清清地唔太甜都幾好,XD~

      刪除
    2. 之前有個灰色HELLO KITTY袋

      刪除
    3. 係呀~不過紅色靚點,XD~

      刪除
  5. 一刀切落HELLO KITTY塊面度,好殘忍呀

    回覆刪除