2013年11月24日 星期日

無印零食系列

上次無印有不少特價食品,現在才POST...。


TORTILLA CHIPS CHEESE,特價$20/2件,經常食的零食,好像doritos的粟米片,濃芝士味的脆片,好味。


SUGARCOATED KNEADING PLUM,特價$8,外層是梅味糖衣,入面是梅肉,前甜再酸酸的好味。


JASMINE TEA,$10,茉莉花的香味,清新的感覺。


ORANGE BAUNKUCHEN,這個忘了價錢...看起來很好味,但其實不太...有橙香味,但蛋糕質地較乾。




CHEESE CREAM WAFFLE,又是忘了價錢,口感軟身,有少少煙韌,入面有芝士餡,好味呀。

期待下次特價。





10 則留言:

  1. ORANGE BAUNKUCHEN我至愛. 去親一定買.

    回覆刪除
  2. tintin morita:
    ~無印啲零食, 都幾多款!!
    ~我以前最鐘意無印啲橘子糖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 無印橘子糖我都好LIKE呀~
      而加鐘意食佢D梅肉~XD

      刪除
  3. ORANGE BAUNKUCHEN, 我上次去7仔都有得賣, 都ok架. :)

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 去到成日忍唔住買野~佢以前有款芝士條好正~但而加唔見有了.....

      刪除