2013年7月15日 星期一

fine almond cookies+和小貓生活一星期的日子~

DON家去旅行,幫手睇住貓仔一個星期,益我呀XD~又可以同三隻貓仔玩~好細心寫左張貓紙比我。


夏天太熱,三隻小貓都剃左毛,小白剃左真係有好大分別呀,以前以為肥嘟嘟,原來其實好瘦呀,大家都話小白個樣好惡XD,其實佢係好嗲人喵喵叫,又稱喵王XD,同好怕生保,要相處一段時間先會唔驚。

上次煲仔成日匿係個紙皮箱,今次終於蒲頭,好驚嚇既樣,有d似貓頭鷹XD。

叫佢煲仔,會看下你,認得自己個名。

煲仔最近好鍾意訓係部NB到,唔知係唔係因為暖喱,定係想上網XD~我想用nb呀.......

仲要好懶懶咁伸懶腰,好可愛。

煲仔:「仲唔快d做野!」

好耐冇見過小黑蒲出來,小黑最怕生保人,好多時都會匿去梳化底,加上又黑色,成日要周圍搵佢,但可能見得耐,開始慢慢蒲返出來。

圓碌碌既眼好得意呀。



三隻貓仔玩玩具。


同貓仔玩都不忘食零食,fine almond cookies,好薄片既曲奇,唔太甜,都OK呀。

2 則留言:

  1. 俾你剃到咁, 好可憐啊! 貓仔呢, 我比較喜歡暗灰綠色虎紋花貓。

    回覆刪除
  2. 而加留返長毛可愛返XD~~
    暗灰綠色虎紋花貓<--叫煲仔~我都係最LIKE佢呀~~~~

    回覆刪除