2013年2月3日 星期日

士多啤梨甜品餐廳+The One x B Duck甜蜜新春夢工場~

同aeris tea,想係海港城搵間坐得舒服既地方hea下,本身想博洛尼亞,不過偏貴,於是去了隔離果間士多啤梨餐廳,有tea set,平均$60-$80不等,都係貴貴地,之前都係到食過dinner,食左個幾特別既,不過味道係一般,有機會搵返張相時介紹。


tea time冇乜人,環境都幾大,以粉紅色為主,如果坐入面內堂,會睇到海景呀。

熱奶茶,都ok。

要左個tea set,白汁三文魚煙肉天使麵,聽落清清地,同我都好耐冇食過三文魚呀,三文魚少少咸,個天使麵好多白汁,不過味道唔算好漏,普通既水準。

aeris既燒雞排飯。

綜合來講食物一般,價錢都偏貴,不過商場都差唔多喱個價,坐就幾舒服既,本身佢以甜品出名,下次有機試甜品呀。


尖沙咀廣東道17號海港城海運大廈LCX3樓 









THE ONE喱次用B DUCK作新春主題,有創意反傳統,唔似平時見到既中國新年佈置,雖然點睇都同新年冇關,不過都幾得意呀,加上仲要有零食佈置呀,見到名星雪糕,好想食,如果有得出就好呀。

沒有留言:

張貼留言