2013年2月1日 星期五

PizzaZaZa~

跟返傳統,同AERIS 2人生日飯,去左TST影相行街後,便去了大坑食飯,大坑出名多野食,個人都好LIKE喱個地方,因為本身個地靜唔會人來人住,FREE好多。
去了PizzaZaZa,太正了,之前聽過下喱間出名好食,本身都有興趣試,終於可以試了,BOOK左7點。



環境雖是小小的一間,但可容納30多人,既可2人浪漫,又可大夥兒聚餐。


店內裝潢別緻,以白色為主,牆上滿是掛畫、相片,有不少小擺設,時鐘、風扇有一種家居感,有別於一般PIZZA店,就像CAFE給人寫意的感覺。


坐底,店員會比個小掛勾你掛袋,真係好細心呀。


除了是日推介,還介紹了鎖店出名的美食,講解得簡短又明白,服務真係一流。


JUICES。


GREEN MINI,green tea,可添飲。


頭盤,軟心蛋配蘑菇、薯蓉及黑松露菌汁,本店出名,好特別既菜色,店員講解先要攪拌才吃‧


蛋漿同薯蓉攪拌後,薯蓉變得更稀身,食落口感軟滑,味道香濃唔漏,有少少蘑菇咬口,唔會好似食汁咁,又唔滯,好味呀。


四季芝士薄餅,2人都係芝士fans,一定試,一個薄餅分別有四款芝士,mozzarella、grogonzola、pecorino and fontina,店員教路順住食先食得出其可口之處,先從水牛芝士開始,再到藍芝士、羊奶芝士,最後是fontina,由淡到濃,越食越有味道,芝士濃郁好味,少少咸,岩晒愛食芝士既人仕呀,薄餅底香脆,好味呀。


自家製長絲帶麵配黑毛豬肉醬及牛肝菌,長絲帶麵厚身,口感煙韌,但硬了少少,可能我比較鐘意食軟,黑毛豬肉醬夠惹味,唔錯呀。


TIRAMISU,好靚既生日蛋糕,thx aeris~好有心思呀有埋名>3
不論環境、服務及食物都做得好好,好滿意,特別是服務態度真要一讚,好細心又有禮貌,就食完時店員會問岩唔岩食,遞上蛋糕時say happy birthday,好warm,值得推介既餐廳,thx aeris呀~好開心既一日。

大坑大坑浣紗街7號地下

沒有留言:

張貼留言