2012年1月13日 星期五

再戰西環新興食家~

好耐冇同過aeris出去食lunch了,大家忽然好掛流沙包,於是lunch就去食~!



差唔多一點去到,果然好多人喱,不過好快就有位了,lunch之下大家都食得好快,不是嘆茶了ha,果然,加左價了!
一坐底,又即刻彈起身拎點心食,其實可以叫阿姐寫的,只是見佢地咁忙唔想打擾,我又想出去睇下有咩荀野食,同而加好多茶樓都冇得咁的了(出去拎點心),so過下癮出去拎~!

拎左幾款點心,必拎流沙包,冇想食的鵪鶉蛋燒賣><",成日都冇既...好多地方都冇...唔通我同鵪鶉蛋燒賣真係冇緣......!

鴨腳札-因為唔知食咩好之下要左(迷茫的要了),其實味道普通啦,不過可能太耐冇食,覺得都幾好味~!

流沙包-必食之推介~!

keep到個水準wo,熱辣辣,流沙餡依然爆多,味道咸香,今次個餡杰左少少,but都係幾好味!

排骨飯-只係食點心唔夠,so叫左個飯share,比排骨飯香味吸引左,要了,上次都有食排骨飯呀,本身鐘意食,味道都ok!

豬潤燒賣-見係推介即試下,賣相一般,只見好大塊豬潤...唔算特別好食,個價又貴過人!


春卷-又係好耐冇食過,實在太吸引了,外層脆,入面係蝦膠,都唔錯!

都幾滿足既lunch,不過今次真係貴左,一來加左價,二來叫左貴少少既野食~!


西環厚和街10號地下


沒有留言:

張貼留言