2012年1月11日 星期三

旺角百銀一鍋~

3人去打邊爐,yan推介喱間,台式打邊爐任食兩小時,賣點係一人一鍋,特別既湯底~!


共有八款湯底,其中蕃茄薯仔濃湯底and大和粟米忌廉雞湯底最為特別~!

個場都幾大,適合大班人,我地得3人,可坐卡位,比較舒服呀~!

爭取時間即去拎野食,都幾多選擇,肉類都有幾款架,肥牛、豚肉,牛展仲有其他,but只食左肥牛,食肉獸嘛必拎!菜,丸,麵類,海鮮等都有,汽水果d都係任食~!

3.6牛乳鮮魚濃湯底,我要既,挑戰左!

睇落以為是足料牛奶,其實冇乜牛奶味既,只係甜少少少............!

蕃茄薯仔濃湯底,原個蕃茄落去煲,好濃蕃茄味,又唔酸,真係幾正呀,下次要揀喱個~!仲有一個香茜皮蛋鮮魚,味道都唔錯!

第一輪已拎左好多野食,必拎蜆and青口,加左落去令湯底更鮮甜,仲有奴食肥牛,上海年糕過下口癮,雲吞,水餃都有齊~!

魚肉,牛筋都有,我未試過,口感都幾爽,不過唔岩我食~!

豬腸,腎等"內臟野都有~!

魚芫,豬紅,午餐肉都有,沙嗲牛肉必食,真係好濃沙嗲味,入味呀,冇受到個湯底影響wo~! 

炸魚皮,雞子,好耐冇 食了~!

花雕雞,又係唔錯呀,酒味濃~!

醬料有好多配搭,有芝麻醬,不過一般既~!

檸檬柑桔,OK呀~!

甜品有雪糕and豆腐花,,揀,豆腐花實在太小了@@"~!

我揀朱古力雪糕,mk差唔多大部份既任食放題,火鍋,甜品都係雀巢雪糕,haaaaaaaaa~!

食物種類繁多,試唔晒,喱個台式火鍋都幾正,日式火鍋多數是菜,中式多野食但湯底唔多選擇,酒樓仲要多數唔係任飲...喱間兩者都兼顧,雖然唔知係味正宗,不過都好正呀,食物水準都ok,湯底只試過幾個,蕃茄好味,牛乳真係冇乜料到~!

沒有留言:

張貼留言