2011年12月24日 星期六

Marco's Oyster Bar & Grill~

aeris生日飯,去了marco's食,年前都來過喱到食,覺得喱到既鵝肝and心太軟都幾好味,有信心既保證呀~!
環境,藍白色為主,依然係藍色既燈光,有點刺眼,依舊有人表演唱歌,熱鬧既氣氛(雖然有時有點嘈雜)!




要了卡位,舒服點,12月既時份,有聖誕既佈置,更有氣氛!
推介左喱到出名的set dinner,鵝肝牛柳餐!

龍蝦濃湯~杰身少少既湯,味道濃郁,有少少蝦肉,都唔錯!

頭盤~三文魚同個餅ok,其他配料大部份偏好酸...唔係我杯茶!

鵝肝拼牛柳配意粉~鵝盰,今次覺得好食,煎得好香脆,味道甘香醇滑,入口即溶,感覺好豐富,年前都覺得唔錯,不過果時唔識欣賞,而加食返,真係覺得好正!牛柳,好厚身,要左6成熟,口感ok,唔韌,下次可挑戰5成熟,肉質尚算鮮嫩,不過好快凍!個汁都好好味,配意粉食一流!

凍檸茶~!


朱古力心太軟伴雪糕~期代既甜品,必食,暖暖地既心太軟,濃郁朱古力味,甜度適中,好食呀!

付送的小甜品,好似曲奇喱,是椰絲蛋糕來既~!

入面好多椰絲呀,個人幾鍾意,唔太甜~!


好滿足既一餐飯,覺得比以前進步(定係我口味變左?!),真係感覺好食左呀!服務態度好好,加分呀~!
再祝aeris生日快樂呀>3<!and大家平安夜快樂~!haaaaaaaa~!


佐敦吳松街169號聖地牙哥酒店地下

沒有留言:

張貼留言