2011年12月30日 星期五

美心西餅系列+美心雪芳蛋糕~

最近比人炸左幾次,收左好多餅卡,收親d餅卡都係美心來的,於是去換西餅食呀,加錢換d靚cake食~!


芒果慕士蛋糕~比較岩我食,食親芒果既甜品都驚d芒果會好酸...喱件又ok呀,唔酸,亦唔係好甜,個cake食落幾香芒果味既,but唔算特別好食~!

栗子慕士蛋糕~一層慕士一層cake一層栗子茸,我本身麻麻地栗子的甜品,不過屋企會鐘意食,我都好奇試左少少睇下好唔好食啦,幾濃栗子味既,鐘意食栗子既人仕不妨一試~!

香芋紅豆蛋糕,芋頭味一般~!

果撻:我最鐘意食喱個,特別係個撻底好鬆化又香牛油味,同有少少的朱古力and cream食落唔會好乾,幾好味,係有時d生果偏酸爭左少少咁~!

下次拎西餅要晒果撻都ok了,原來大家又係鍾意食果撻,but有時又忍唔住試左新野...美心來講比較like佢的果撻,天使cake and 魔鬼cake~!

特價$10 @ 4,好抵呀,有時又會特價做$3,不過係咁岩果個時段見到,唔知平時係味日日都特價喱?

沒有留言:

張貼留言