2011年11月25日 星期五

鴻星海鮮酒家大閘蟹宴~

又係食大閘蟹的季節了,N年冇食過大閘蟹呀,好期待~!同FD一行7人去鴻星食大閘蟹宴,我地揀左$365一位個set,8:30打後入座有八折,點都揀8:30之後啦~!



茶要了鐵觀音~!

拆蟹的架生~!

平時有OK成日見到有得buy的零食,鴻星銀魚脆脆~!

淮陽雙碟:本幫肴肉/蒜末小青瓜~冷盤,青瓜有少少蒜味,味道偏清淡,肴肉,又凍又硬...懷疑未解凍晒..攤熱左少少之後先食,味道少少咸,都幾爽口~!

第二道來的菜是大閘蟹(乸),太耐冇食真係唔知點拆蟹,即請教FD呀haa~!


大閘蟹(乸),反轉佢睇個肚分公乸,白色邊有圓的即係乸,比較細隻的,蟹膏係橙色,口感硬硬地既,幾好味,不過肉唔多~!

蟹粉小籠湯包:本身就鍾意食,小籠包一來到就即刻趁熱食了,個皮厚左少少,入面真係好多湯,味道唔錯~!

薑茶~蟹任寒涼,要飲d薑茶~!

14隻大閘蟹(公),好壯觀呀~!

後面~!

大閘蟹(公),比較大隻~!


長毛的~!

個肚白色邊係尖既即係公~!

公的蟹膏黃黃地色,質感較滑,有少少似蛋黃既口感,味道亦香甜點,好味呀,蟹肉亦比較多同鮮甜,雖然未到肥美,BUT都好正,公真係正d呀~!

竹籠飄香飯~糯米飯,香口又軟腍幾好味~!

XO醬蝦仁雪花蚌:主力食左蝦仁同花蚌,味道ok啦~!

腿玉帶羹~蟹腿不多的,其他砲料都幾充足,味道ok啦~!

以為甜品會係紅豆沙,原來係馬蹄露,唔係好甜都唔錯~!


個套餐都算幾多野食,大閘蟹唔算好多膏,不過有三隻都幾滿足呀,其他的小菜味道不果不失啦,上菜時都幾慢,要吹幾次,可能因為太多人了,不過服務幾好,見我地有部份人仲食梗蟹,d玉帶羹凍左,就主動過來問要唔要整返熱,幾好的態度又細心呀,下次有機試下佢d公仔點心先~!



尖沙咀彌敦道83-97號華源大廈1樓

沒有留言:

張貼留言