2011年2月26日 星期六

吉之島特價零食系列~

上星期五去左紅磡既吉之島行下,見到有好多零食做特價,唔小心buy左好多了....因為有好多都幾抵同未試過呀,唔知而加仲有冇做特價喱...?可能仲有好多野仲平d我冇留意到呀~~!



calbee芝士味蝦條,$11.9,又係期間限定,芝士味我一定會試呀,聽落都幾特別呀,蝦條係芝士味我未試過(薯片就試得多...),食落真係幾有芝士味呀,雖然未到芝士條咁濃,不過都算係唔錯呀~!


桃哈多牛油枝豆條,$8.9,本身都幾鍾意食枝豆條呀,喱款既牛油味比平時既枝豆條淡少少少~!



國王耳朵清雞湯米菓,$8,個包裝幾得意,係一片片既米菓來既,賣相有點似薯片,不過係厚身既,食落唔太似清雞湯味,只係覺得好咸呀~~~~~~~!

迷你杯麵系列,$10有3個~!

豬骨湯味杯麵,冇試到,不過聽講麻麻地呀~!

炒麵塩燒蔥花牛,食唔出有牛肉味,唔好食!



意大利甜辣,我估係3個之中比較好味果個了,個麵份量好少既,少少甜辣味,味道普通呀~!


昆布焦糖軟糖,$5,即係牛奶糖來,粒糖既表面有一點點昆布,最初驚個味會唔會好怪,因為有昆布,唔知咸定甜,不過其實唔怪既,只係似焦糖味既牛奶糖,好甜呀~!



卡夫OREO香草朱古力卷,$5,好耐冇食未了,見平又食呀,都幾好味呀~!

沒有留言:

張貼留言