2011年2月19日 星期六

瀰月屋~

之前係openrice到見到喱間野有好多人去,加上tomo係fb post左d相好吸引,於是就同yan一齊去試下呀,係天后來的,個位比較靜同偏僻,but其實果條街都幾多日本野食~!


舖外面既櫈都好型呀~!

好多日本feel既公仔~!

入到去,個環境唔算係好大,不過都幾有日本feel既,有兩款位揀既,普通既枱櫈or tatami~!

揀左喱d位呀~!

tatami其實幾正呀,好有日本feel,不過驚坐得唔舒服既關係(因為著左裙)所以冇揀喱個~!

好多貼紙既櫈~!

喱個位好正呀,最有日本feel,不過坐喱到可能會比人成日影呀haaaaaaa!

唔知仲開得來睇嘛~?

喱個時間有冇特別意思既喱~?



好多日本既舊海報...?

睇日劇見過呀~!


喱個日本月曆好細個幾得意呀~!

原來有期間限定,發現時,已經叫左其他野食了~!

選揀唔算太多不過又令人睇左好耐先叫到野食既餐牌~!

張單~!

和菓子栗子大福,$28,切開左既大福賣相好似皮蛋,食落都幾有栗子味都幾漏,不過唔算係太甜,but漏得制之下食完好口渴,唔係太好食(又唔係難食既),一般啦~!

湯菓子紫薯,$28,原來係好似糖水咁的,隔離既小茶壺係薑汁來,比你自己加既~!

一睇到賣相就知道有勁紫薯味啦,果然係味道好重,加上少少薑汁之後好點,飲左之後好暖身,紫薯林林地都ok,糖水就真係太稀了(可能日本既係咁呀),好在有d百合,如果唔係會好"寡"呀,又係越飲越口渴.....!
綜合來講係個景好正有日本feel,同又係一個可以坐得耐hea既地方,不過d和菓子個人feel一般啦,可能唔太岩我口味啦,好足料不過味好濃同漏,不過又唔係好甜果下真係估佢唔到,以為會好甜的haaaaaa,不過今次試唔到波子汽水真係唔開心呀><",下次有機再來要buy~!

沒有留言:

張貼留言