2010年8月25日 星期三

宜家傢私咖啡室+mcdull夏日潮玩@megabox~

同食之戰友桂去左ikea食野,成日聽喱到既野食好抵同幾好味,好想試好耐呀,本身以為係德福既,點知原來搬左去mega box,不過冇所謂啦,反正我地要去影mcdull~!




好多野食揀呀,同好自助既,仲要幾平呀~!

餐湯and包,餐湯大約係$10~$12,餐包好似係$2咁上下~!

$7可任飲~!

個場好大呀~!

又開餐,叫好多野食呀,奴食怪~!

龍蝦湯,$10,喱個湯幾好味呀,濃味既,同有蝦肉食呀,湯係自己添既(thx桂添呀),不過見到有d人奴"不"晒d蝦肉好攪笑= = ".................!我地當然唔會咁做呀~!haaaaaaaaaa!

有機青豆湯,$13,可能係有機既關係要貴$3,不過唔太好飲呀,幾濃既青豆味,如果鍾意青豆既人仕可試下呀~!

瑞典肉丸配忌廉汁(5粒)and薯仔,$10,喱個可以話係招牌貨來既,最出名,同好平,個肉丸好味呀,好濃味,不過少少少偏咸既,個薯仔又係唔錯,加上汁又好味,喱個好抵食呀~!

凍蝦杯,$22,又係招牌貨來,份量算幾多呀,凍凍地,都幾鮮甜呀,唔錯既~!

入面仲有蝦子呀~!

香草醃三文魚,$25,件三文魚既大件,配合香草味之下幾特別既,食落咸咸地,幾好味~!

三文魚蔬菜飯團,$39,份量好多呀,好大件既三文魚,個飯團真係好味呀,食落唔多似飯團呀,個口感似薯蓉(同薯餅),不過好味呀,個三文魚一般,可能因為熟既食落有點鞋,同有點硬,唔太好味呀,個汁算係幾好唔錯呀~!


公主餅,$12,喱個係向沙田同果到試既,因為唔想分開介紹之下post埋落喱到la,個公主餅好甜呀,個好甜既綠色皮,只覺好甜食唔出咩味,個餅係熱香餅底來既好甜呀,cream反而係唔太甜呀,整體上有好甜,唔太好味呀~!
綜合來講好抵食同唔錯既,個環境幾舒服又自助,主力要推介既係個肉丸呀,必食既,本身想食個甜品呀,不過太飽喱,下次會再食呀~!

主要去喱到影相呀~!

好靚呀~!

蛋糕既麥兜好可愛呀~!











其實唔算太多野睇既不過有麥兜好吸引呀~!

好想入場睇呀,見好多人排隊,加上要120冇$去呀~~~~~~~~~~~~~!






主題係恐龍呀~!







最近好多野影呀~!

沒有留言:

張貼留言