2010年8月14日 星期六

美食博覽上篇~

又去美食展呀,每年都係只去夜場,因為放工先去呀,平野同筍野早就比人buy晒了,不過志在試食同buy下小食,唔算buy左太多野,不過比上年多左啦,好似好多甜品呀~!



$50有3合,有三色團子,栗餅同銅鑼燒,個賣相真係好靚,加上本身又好想試好耐未食過,平時見要幾貴下,而加特價梗當然要試下啦~!


銅鑼燒~!


銅鑼燒包住紅豆同丸子好吸引,雖然都知會係咩味,豆沙包~!


其實同豆沙包差唔多既味,只係少左塊包多左粒團子,見有咁多紅豆餡,仲要加上團子,以為會好甜呀,不過原來又唔係好甜wo,估佢唔到呀,個紅豆餡唔漏又唔算太甜,而團子係冇味的,雖然冇味不過又幾煙韌,ok啦~!

栗餅~!


個樣好似餃子呀~!


入面個餡係有紅豆同栗子,差唔多原粒栗子呀,都算甜,不過冇想像中咁甜(本身以為甜到漏呀),粒栗子又幾好味呀,食落又煙煙韌韌唔錯呀,不過覺得餡真係多得制,所以係甜呀~!


三色團子~!


有三個味係櫻花(粉紅色),原味(白色)同抹茶味(綠色)~!


食落差唔多味咁分唔出個味呀@@",只係粉紅色比較甜,白色冇咩味,綠色唔太甜既,不過又係好煙韌呀,口感唔錯既,又係偏甜既~!


三款野來講最好味係銅鑼燒,第二栗餅,最後係團子呀,其實都係偏甜的呀,只係冇想像甜唧,不過咁平之下不妨一試既,haaaaaaaaaaa!


富臨好皇月餅,$5,又係好奇之下buy~!


好小個~!


好有奶皇味la,同夾雜蛋黃碎既,唔太甜同漏既!


御紫菜~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!主力呀~!haaaaaaaaaaaaa!


最好食幾係辣味,係之前介紹過呀唔多講呀,只講好味呀~!






泡菜味,$23,本身buy咖喱味,不過試左之後覺得怪怪地,又唔想只係buy辣味,味揀左泡菜味,唔算好濃既泡菜味呀,算係幾好味既~!

其他既零食仲未試下,會遲點再介紹呀,一次過食唔晒既~!


係場內食既野,有個$5食團,本身想試果個比人buy晒呀,只好試喱個,真係白飯加紫菜咋,不過d飯係壽司飯酸酸地有點醋味之下feel ok la~~~~~~~~~~~!


蜜瓜味雪糕卷,唔知真名有咩呀,$15,好有蜜瓜味既,係糯米糍包住左蛋糕and雪糕,不過個雪糕既冰既,同食落有點滯,不過鍾意個蜜瓜味呀~!


燒帶子,$10,好鍾意食喱個呀,個味幾濃郁下,又唔算好小粒,唔錯呀~!


台灣腸,$15,最好味係喱個呀,上面係辣味,中間有墨魚,下面係魚子,i feel最好味既係辣味呀,真係幾好食,haaaaaaaaa!


時間太短之下好似行唔晒咁,加上好多野比人buy晒之下,只好返去了,感覺上比上年仲要多人左呀,同多左野睇,雖然有好多野唔算係平太多,甚至同出面係一樣呀,不過勝左夠集中同有野送,唔錯呀,haaaaaaaaaaaaaa!

沒有留言:

張貼留言