2009年10月5日 星期一

梅子梳打味kit kat+中秋孔明燈






梅子味kit kat~!好想試but又成日搵唔到呀~!super thx baby aeris 送比我呀!!!>3<~!kit kat又出好多新既味了~!真係唔會試得晒.....!不過次次個合都幾靚呀~ha!梅子味~青綠色既~(不過比我焗到溶溶地了...)!呢個又幾好味呀~~!好難得特別味既kit kat係唔甜and幾好!幾香梅子味又唔太甜~!唔錯呀~!haaaaaaaaaaaaaaaaaaa!


中秋去左賞月~!見有好多人放孔明燈~!即影~!but手機相好蒙呀....!haaaaaaaaaa!

yan的kitty燈籠~!kawaii~~~~~~~~~~~~~~~~~!

好難固定個燈籠呀~!ha!

傳統小燈籠~!

見到人開始放孔明燈呀~~~!

點火中~!

好多人影相呀...我又冇拎機...= ="

準備起飛了~!

YEAHA~~!

太正了~!

細個既孔明燈~!

準備中~!

呢個有好多人放呀!

開始有人放了~!

好多個一齊放~好靚呀~!



真係好靚呀!but唔知會飛去邊到呢~?haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!




好想食又太貴了~!



沒有留言:

張貼留言