2009年10月20日 星期二

明治牛油粟米條+整cake日~




係7仔buy!$6.9~!以為好好味~!其實好普通!雖然唔係難食呀ha!同淡粟米味的!

要整碎個曲奇做餅底先~!!!!

唔記得用咩材料呀.........!不停攪~~~~~~!

焗到兩個呀~!

新鮮出爐的~!

整靚中~!

藍莓芝士cake~!

藍莓士多啤梨芝士cake~!

好好味~~~~!!!!!!!

yeaha~~!煎班戟皮中~!

好驚整爛呀...............!

得了~~!

每人煎一塊~!不過比我煎到燶左haaaaaaaaaaaa!

yea!!!個cream好味呀~似吉士~~!

好味呀~~~~~~~~~~~~~~~~!
同yan and yin 一齊整野食~!基本想係教我點整cke呀haaaaa!bec我第一次整cake呀~~!
不過我太懶差唔多全程人地整咁禁制haaaaaaaaaa!芝士真係好好味呀~!yeaha!
整左兩個cake!有一個大家一齊食~!有個比我拎左返屋企haaaaa!thx yan and yin 2位baby教我整cake and 送個cake比我>3<~~~!仲有整班戟呀~!幾好玩又好味~!
haaaaaaaaaaaaa!





沒有留言:

張貼留言